12 Ocak 2010 Salı

İki şarkı, iki farklı dünya


İlk şarkımız Yann Tiersen'den La boulange.Kalan ömrümde -o süre ne kadar bende bilmiyorum- sımsıkı sarılacağım şarkılardan biri.Her düştüğümde elimden tutacak, başkalarına dinlettirdiğimde onlarlar beraber aynı heyecanı duyacağım bir şarkı şüphesiz.Yann Tiersen gibi müzik dehasının bu şarkısını ve onu tanıdıkca her şarkısını dinlemenizi tavsiye etmeyeceğim çünkü siz bu şarkıyı dinledikten sonra her şarkısının aşığı olacaksınız :)

Fransız grup little nemo.Bir arkadaşım sayesinde tanıştım bu grupla.Sadece bir şarkısını dinledim ve o gün bugündür başka şarkılarını dinleyemiyorum aynı şarkıda takılıp kaldım, bozuk bir plak gibi:) Little Nemo'nun blue years şarkısıdır beni benden alan ve eğer dinlerseniz sizi de sizden alacak olan.Bu iki şarkıyı tavsiye eder, herkese müzikli günler dilerim efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder