8 Aralık 2009 Salı

Terörle müzakerenin sonucu..



Ne yazacağımı bilmiyorum, çok doluyum.Suçlular gülerken olan bitene,benim içim kan ağlıyor.Teröristle mücadele yerine müzakere etmeyi seçenler bu yanlışlarının bedelini her zaman ki masum insanlara ödetiyor."Analar ağlamasın" diye başlatılan süreç, analarımızın gözyaşlarının tükenmesine neden oluyor.Serap'ın yerinde sizde olabilirdiniz, kurs çıkışı evinize gitmeye çalışırken atılan molotof kokteyli ile ne olduğunu bile anlamadan vücudunuz ve gelecek hayalleriniz yanabilirdi.28 gün dayanabildi Serap yaşadıklarına.Az önce bayrağa sarılı tabutunu gördüm, metrekare hesabı yapıp olay çıkaranlar soruyorum size Serap'ın yerinde olmak ister miydiniz?

Ve 7 şehit haberi geldi dün Tokat ilinden.Ülkede bunlar yaşanırken birileri Abd'deydi.Ülkenin geleceğini pazarlıyordu, pek bir keyifliydi.7 şehit verdik dedik "provakasyon" bunlar dedi.Sustum, konuşamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder